Més presencialitat

Aquesta setmana se sumen a les classes presencials o semipresencials, segons el cas, els alumnes dels següents grups:

- Llenguatge musical de 2n. cicle de nivell elemental (Elemental 3 i 4), el grup Elemental E1D, Llenguatge musical i educació de l'oïda de nivell mitjà i edició del so 1A: Classes semipresencials amb alternança setmanal.

- Classes d'instrument, música de cambra i els grups d'edició del so 1B i 2A (sempre que aquestes classes no siguin annexes a una assignatura semipresencial): Classes presencials cada setmana.

- Els grups instrumentals tenen classe cada setmana però amb algunes afectacions en l'horari en alguns casos.

Haureu rebut un missatge amb l'explicació més detallada d'aquestes mesures. Si teniu qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb l'escola o bé directament amb el vostre professor.