Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Comunicat

Benvolguts,

Tal i com les autoritats sanitàries, d’interior i educatives ens han informat, en previsió de disminuir els contagis de la Covid19, les escoles de música hem de continuar la nostra tasca de manera telemàtica i anul·lant la presencial, a partir de dilluns 2 de novembre del 2020 i fins a nou avís.

Per tant l’Escola Municipal de Música d’Olot continua donant les seves classes igualment però de forma telemàtica.

Durant aquests dies que s'impartirà docència telemàtica, es deixaran de fer les classes de Música per infants P3, Sensibilització (P4 i P5), Iniciació 1 i Iniciació 2, tallers, i les classes d’instrument d’alumnes que hagin començat aquest any (que pertanyin al pla d'Iniciació), així com les classes de grups instrumentals i corals, grups de Música de cambra, i Escoltem Música.

La resta, els professors es posaran en contacte cada dia de classe enviant-vos els enllaços pertinents per poder fer les classes a través de la plataforma de videoconferència que es faci servir.

Les classes de Llenguatge Musical de Nivell Elemental i Nivell Mitjà es faran única i exclusivament a través de la plataforma Aulavirtualmúsica, dins la qual ja té la opció de fer videoconferències. Just a l’hora de classe cal obrir el Web o l’App i un cop s’ha entrat clicar l’Icona que diu Conferència. A partir d’aquí ja estem a dins.

Per tant els alumnes de Llenguatge Musical que encara no s’han registrat en aquesta plataforma cal que l’activin de manera que puguin rebre les classes.

Estigueu al cas que pel mes de novembre el rebut de l’escola es girarà a finals de mes i no al començament com de costum. En aquest rebut ja estaran descomptades les classes que anteriorment s’especifica que no es faran.

Us aconsellem que els que encara no tingueu la aplicació mòbil TokApp School per rebre les notificacions i circulars de l’Escola Municipal de Música us la instal·leu. És molt pràctica i immediata la rebuda d’informació. També ho passem per e-mail però de vegades aquests correus queden camuflats i moltes vegades no arriben a ser llegits.

Esperem que entengueu la situació i esperem que aquests quinze dies siguin per a tots el màxim de lleus.

Per a qualsevol aclariment no dubteu en trucar-nos.

Salut,

Albert Carbonell

Aquest lloc web utilitza galetes per a millorar l'experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.
Més informació Acceptar Rebutjar