Matrícules de setembre

Període de matriculació: del 9 al 24 de setembre

Per demanar informació i matricular-vos a l'escola, heu de fer el següent:

1. Trucar el 972 27 00 44 per demanar cita prèvia per informar-vos i formalitzar la matrícula.

2. Omplir el formulari de preinscripció anant a: PREINSCRIPCIÓ SETEMBRE (actiu a partir del dia 6 i fins al 24 de setembre).

El fet de fer la preinscripció no garanteix l'adjudicació o assignació de plaça

Planificació tornada a l'escola

Aquest dissabte s’ha publicat la nova resolució (SLT/2983/2020) al DOGC que indica les noves mesures a seguir en l’obertura de les escoles de música, entre altres.

Segons indica aquesta resolució, les escoles de música podran fer classe presencial sempre i quan els grups no superin la ràtio de 6 alumnes per aula.

Ja que la nostra escola hi ha grups de llenguatge musical i grups instrumentals que superen aquesta restricció, durant la setmana que ve continuarem el sistema de docència telemàtica tal com hem fet fins ara i us informarem de com s’organitzarà la tornada a la presencialitat.

Aquesta tornada a les classes presencials, si no hi ha res de nou, es produirà a partir del dimarts 1 de desembre.

Us mantindrem informats.