Inici del segon trimestre

Les classes es reprendran, després de vacances de Nadal, el dia 11 de gener com a les escoles de règim general.

Després de vacances doncs, seguint les restriccions vigents segons el Procicat, el sistema de classes seguirà el mateix model que hem estat fent ara.

Podeu veure l'organització setmanal de les classes accedint al calendari d'aquesta web i seguint les indicacions dels documents que s'han enviat mitjançant l'aplicatiu TokApp i el correu.

Esperem que ens puguem continuar veient presencialment després de les festes,  encara que dins de les limitacions establertes, i agraïm de veritat la vostra confiança i la vostra comprensió en tot el que hem viscut en aquest primer trimestre de curs. No ha estat fàcil, ni ho serà, però seguirem endavant amb tots els esforços que convinguin.

Aprofitem per desitjar-vos de part de tots els professors i personal de l’escola

Un Bon Nadal i un millor Any Nou!!