Informació de les classes

Benvolguts,

Esperem que hagueu passat unes bones festes de Nadal i que l’any nou sigui esperançador i millor que el darrer.

El curs continua però tal i com les autoritats sanitàries  i educatives ens han informat, en previsió de disminuir els contagis de la Covid19, les escoles de música hem de continuar la nostra tasca de manera telemàtica i anul·lant la presencial, a partir de dilluns 11 de gener del 2021.

Per tant l’Escola Municipal de Música d’Olot continua donant les seves classes igualment però de forma telemàtica.

Es deixaran de fer les classes de Música per infants P3, Sensibilització (P4 i  P5),  Iniciació 1 i Iniciació 2,  tallers, així com les classes de grups instrumentals i corals,  grups de Música de cambra, i  Grup d’Aula Oberta: Escoltem Música.

IMPORTANT: aquesta vegada SÍ que es faran les classes d’instrument d’alumnes  que hagin començat  aquest any i estiguin cursant Iniciació 2.  No faran Llenguatge Musical però sí instrument.

Els professors us passaran els  enllaços pertinents o als que ja teniu, per poder fer les classes a través de la plataforma de videoconferència que es faci servir.

Les classes de Llenguatge Musical de Nivell Elemental i Nivell Mitjà es faran única i exclusivament a través de la plataforma Aulavirtualmúsica, dins la qual ja té la opció de fer videoconferències.

RECORDEU: Just a l’hora de classe cal obrir el Web o l’App i un cop s’ha  entrat clicar l’Icona que diu Conferència. A partir d’aquí ja estem a dins.

Us recordem que els que encara no tingueu la aplicació mòbil TokApp School per rebre les notificacions i circulars de l’Escola Municipal de Música d’una manera fluida i àgil, us la instal·leu.

Esperem que tot plegat  sigui per a tots el màxim de lleu i ens puguem retrobar presencialment ben aviat.

Per a qualsevol aclariment no dubteu en trucar-nos.

Cordialment,

Albert Carbonell