Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Retorn progressiu a la presencialitat

Aquesta primera setmana de març reprenen la seva activitat presencial, encara que amb algunes petites modificacions, els alumnes dels següents plans d'estudis i/o assignatures:

- Tots els grups de Música per infants (alumnes de 3 anys d'edat). Els grups més nombrosos es divideixen i fan classe quinzenalment.

- Tots els grups de Sensibilització (alumnes de 4 i 5 anys d'edat).

- Tots els grups d'Iniciació (alumnes de 6 i 7 anys d'edat), tant de les assignatures de llenguatge musical, tallers com d'instrument, en el cas dels alumnes de 2n. d'iniciació. Els alumnes d'aquest pla només hauran d'assistir un dia a la setmana pel que fa a les assignatures de llenguatge i tallers. Pels alumnes de 2n. l'horari d'instrument continua sent el de sempre.