Curs 2024-2025

Publicat el Dimecres, 03 abril 2024 Escrit per EMMO
Dates de preinscripcions i matriculacions pel curs 2024-2025

- Reserva de plaça pels alumnes actuals: del 8 d'abril al 10 de maig.
- Preinscripció d'alumnes nous: del 13 al 31 de maig. (les preinscripcions a partir de l'1 de juny es consideren fora de termini)

- Publicació dels horaris de matriculació:
* Alumnes actuals: 17 de maig.
* Alumnes nous: 7 de juny.

Guitarrada 2024

Publicat el Dimarts, 19 Març 2024 Escrit per EMMO
Guitarrada 2024

El pròxim diumenge 14 d'abril els alumnes de guitarra de l'escola participaran en la guitarrada que enguany porta per títol UN VIATGE DE FANTASIA. El concert tindrà lloc al teatre-auditori Narcís Masferrer de Sant Feliu de Guíxols a les 12.30h del migdia.

Flautada 2024

Publicat el Dilluns, 18 Març 2024 Escrit per EMMO
Flautada 2024

Els alumnes de flauta travessera de l'escola participaran en la XXena Flautada de les comarques gironines que tindrà lloc al TeMePé de Palafrugell el dissabte dia 20 d'abril.

Assaig obert

Publicat el Divendres, 08 Març 2024 Escrit per EMMO

Continuem amb els assajos oberts del projecte de la roda d’instruments i en aquesta ocasió us volem mostrar els instruments de la família de Vent.

Us recordem que aquests petits assajos, d’uns 15-20 minuts de durada, estan pensants sobretot pels alumnes de Música P5, perquè puguin sentir i veure els instruments que han estat provant a la classe de llenguatge en un context diferent, en una agrupació instrumental i en mans d’altres alumnes.

Tanmateix, també hi esteu convidats, a més dels alumnes de Música P5, els alumnes de Música P4, per fer un breu tastet, ja que serà el pròxim curs que entrareu de ple dins el projecte de la roda d’instruments.

Dia: divendres 22 de març
Hora:  18:00 h (Tindrà una durada d’uns 15-20 minuts)
Lloc:  l’Auditori de l’Escola “Pare Antoni Soler”

Creiem que és una proposta molt interessant per acabar d’il·lustrar quins són els instruments que s’ofereixen a l’escola, i poder veure’ls des de diferents perspectives.

Audicions de primavera

Publicat el Divendres, 08 Març 2024 Escrit per EMMO
Els dies 19, 20 i 21 de març a l'auditori "Pare Antoni Soler" de la nostra escola portarem a terme les Audicions de Primavera on els alumnes tindran la oportunitat d’interpretar davant el públic el treball que han estat realitzant en les classes d’instrument durant aquest segon trimestre.

Els professors ja indicaran a cada alumne el dia i hora que hauran de tocar.

Aquests dies estaran dedicats exclusivament a fer les audicions, per tant, us informem que a l’escola no s’impartiran classes de cap tipus.

Us animem a que assistiu i gaudiu dels diferents concerts que tindran lloc a la nostra escola.

Trobada de guitarres ACEM

Publicat el Dilluns, 26 Febrer 2024 Escrit per EMMO
SISENA TROBADA DE GUITARRES
DE LA CATALUNYA CENTRAL DE L'ACEM

Alguns dels nostres alumnes de guitarra, el pròxim diumenge 17 de març, participaran a la 6a trobada de guitarres de la Catalunya central organitzada per l'ACEM que tindrà lloc a Súria.

Concert amb els Catarres

Publicat el Dijous, 15 Febrer 2024 Escrit per EMMO
Concert amb els Catarres

El diumenge dia 25 de febrer, pel matí, alguns alumnes de la nostra escola participaran en un concert-trobada organitzat per l'ACEM amb el popular grup "ELS CATARRES". Interpretaran i cantaran tres dels seus temes.

L'activitat tindrà lloc al centre cultural Can Costa de Taradell.

+INFO AQUÍ