Programa JOVES I ADULTS
Informació del programa

ACCÉS

Poden optar als estudis de música del pla de Joves i adults tots els alumnes que no hagin fet mai música a partir de 12 anys d'edat.

En alguns casos es podrà accedir directament a un curs diferent al primer si l'alumne ja té alguns coneixements musicals bàsics. En aquest cas caldrà realitzar una prova de nivell.

DURADA

El programa de Joves i adults s'estructura en 4 cursos.

ASSIGNATURES

- Música adults. Sessió lectiva de 60 minuts setmanals en classes col·lectives.

- Instrument. Sessió lectiva de 30 minuts en classes individuals i horari personalitzat.

- Grup instrumental. Sessió lectiva de 60 minuts en classes col·lectives. (Depenent del nivell instrumental de l'alumne i sota recomanació/orientació del professor)

- Música de cambra. Sessió lectiva de 30 minuts en classes col·lectives de 2 alumnes. Pels alumnes de l'especialitat de piano. (Depenent del nivell instrumental de l'alumne i sota recomanació/orientació del professor)