Producció audiovisual

IL·LUSIONS
Disc compacte amb l'enregistrament de les peces interpretades per les formacions del Vè Concurs de Grups Instrumentals que organitza l'Escola.

1998 - 5€

IL·LUSIONS 2
Disc compacte amb l'enregistrament de les peces interpretades per les formacions del VIè Concurs de Grups Instrumentals que organitza l'Escola.

1999 - 5€

IL·LUSIONS 3
Disc compacte amb l'enregistrament de les peces interpretades per les formacions del VIIè Concurs de Grups Instrumentals que organitza l'Escola.

2001 - 5€

EL SR. SCROOGE
DVD amb l'enregistrament en directe de la cantata El Sr. Scrooge, realitzada per alumnes i professors de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge i alumnes de l'Escola Municipal d'Expressió.

2005 - 10€

L'ESTRANYA HISTÒRIA DEL SR. GIUSEPPE TEMPO
DVD amb l'enregistrament en directe de la cantata L'estranya història del Sr. Giuseppe Tempo, realitzada per alumnes i professors de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge, amb la projecció d'il·lustracions a càrrec d'alumnes de l'Escola Municipal d'Expressió.

2007 - 15€

MÚSICA, CÀMERA, ACCIÓ!
DVD amb l'enregistrament en directe de la producció dedicada a música de pel·licules MÚSICA, CÀMERA, ACCIÓ!, realitzada pels grups corals i instrumentals de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.

2008 - 20€

TILL EULENSPIEGEL
DVD amb l'enregistrament en directe de la cantata Till Eulenspiegel realitzada pels grups corals de nivell elemental, vent metall, combo i professors de l'escola, sota la direcció de Tàlia Bel i col·laboració de l'Escola Municipal d'Expressió i alumnes del LaborActori jove.

2009 - 5€

LES MÚSIQUES DEL MÓN
DVD amb l'enregistrament en directe de la producció dedicada a LES MÚSIQUES DEL MÓN, realitzada pels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.

2010 - 5€

UNA HISTÒRIA DE LA MÚSICA
DVD amb l'enregistrament en directe de la producció UNA HISTÒRIA DE LA MÚSICA, realitzada pels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.

2011 - 5€

BALLS DE FARÀNDULA I ALTRES DANSES DE LA GARROTXA
CD amb l'enregistrament de balls de la faràndula i dances de la garrotxa realitzada pels ministrers l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge en motiu del seu desè aniversari.

2011 - 10€