Producció escènica

LES VEUS DE LA NATURA
Cantata amb música original d'Antoni Miralpeix i lletra de Francesc Danés. Adaptació a càrrec d'Albert Prat, interpretada pel cor de veus i el grup instrumental d'alumnes i professors de l'Escola, sota la direcció de Tàlia Bel.
Escenografia i narració a càrrec dels alumnes de l'Escola Municipal d'Expressió.
Es va estrenar el 21 de març de 2004, al Teatre Principal d'Olot.

EL SR. SCROOGE
Cantata amb música original d'Steve Pogson i lletra de George Simmers. Adaptació a càrrec d'Albert Prat, interpretada pel cor de veus i el grup instrumental d'alumnes i professors de l'Escola, sota la direcció d'Anna Planellas.
Es va estrenar el 10 d'abril de 2005, al Teatre Principal d'Olot.

D'ARREL
Concert de cançons populars i tradicionals a càrrec dels grups corals i instrumentals de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec de professors i alumnes de l'Escola.
Direcció a càrrec de Tàlia Bel i Fàtima Sánchez.
Presentació a càrrec de Ricard Sargatal.
Es va estrenar el dia 7 d'abril de 2006, a l'Església de l'Escola Pia d'Olot.

L'ESTRANYA HISTÒRIA DEL SR. GIUSEPPE TEMPO
Cantata amb música original d'Albert Prat i textos de Mercè Font. Interpretada pel cor de veus i el grup instrumental d'alumnes i professors de l'Escola, sota la direcció d'Albert Prat.
Projecció d'il·lustracions realitzades pels alumnes de l'Escola Municipal d'Expressió.
Narració a càrrec de Ramon Pujol.
Es va estrenar el 30 de març de 2007, al Teatre Principal d'Olot.

MÚSICA, CÀMERA, ACCIÓ!
Concert de músiques de pel·lícules a càrrec dels grups corals i instrumentals de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec dels professors de l'Escola.
L'estrena està prevista pel 19 de juny de 2008, a l'Església de l'Escola Pia d'Olot.

TILL EULENSPIEGEL
Cantata amb música original de Günther Kretzschmar i adaptació del text de Maria Martorell.
Interpretada pels grups corals de nivell elemental, vent metall, combo i professors de l'Escola, sota la direcció de Tàlia Bel.
Narració a càrrec dels alumnes del LaborActori Jove.
Es va estrenar el 10 de juny de 2009, al Pati de l'Hospici d'Olot.

LES MÚSIQUES DEL MÓN
Concert de músiques de diferents països a càrrec dels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec de professors i alumnes de l'Escola.
Es va estrenar el 26 de març de 2010 , al Teatre Principal d'Olot.

UNA HISTÒRIA DE LA MÚSICA
Concert d'obres de diferents etapes històriques a càrrec dels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec de professors i alumnes de l'Escola.
Es va estrenar el 8 d'abril de 2011 , al Teatre Principal d'Olot.

EMMUSICA'T
Concert d'obres de diferents autors catalans a càrrec dels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec de professors i alumnes de l'Escola.
Es va estrenar el 30 de març de 2012 , al Teatre Principal d'Olot.

DE L'HAVANA A BUENOS AIRES
Recorregut musical a través de diferents obres de l'Amèrica llatina a càrrec dels grups corals, instrumentals i de cambra de l'Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge.
Arranjaments a càrrec de professors i alumnes de l'Escola.
Es va estrenar el 20 de març de 2013 , al Teatre Principal d'Olot.
CIRC BUM - CANTATA INFANTIL DELS ALUMNES DE SENSIBILITZACIÓ
Cantata infantil teatralitzada a càrrec dels alumnes de sensibilització, professors de l'escola i el grup instrumental orff.
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 7 de maig de 2013 , al Teatre Principal d'Olot.
EL GRAN MUSICAL
Producció de músiques recordant els mítics musicals.
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 2 d'abril de 2014 , al Teatre Principal d'Olot.
MÚSICA PER LA PAU
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 17 de març de 2015 , al Teatre Principal d'Olot.
LA FÀBRICA DELS COLORS
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 7 de maig de 2015 , al Teatre Principal d'Olot.
D.O. CATALUNYA
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 13 d'abril de 2016 , al Teatre Principal d'Olot.
EN PATUFET
Arranjaments a càrrec de professors de l'Escola.
Es va estrenar el 18 de maig de 2016 , al Teatre Principal d'Olot.