Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Preinscripcions curs 2021-2022

L’Escola Municipal de Música -que compta actualment amb 300 alumnes- no ha deixat d’impartir classes durant tot el curs 2020-21. Malgrat la situació creada per la Covid-19, l’Escola ha mantingut el treball telemàtic i presencial, gràcies a la modernització i l’adaptació de les noves tecnologies a l’aula. Aquest curs s’ha posat en marxa la plataforma educativa Aulavirtualmusica, una eina  indispensable per poder mantenir la formació dels estudiants de música arran del tancament de les instal·lacions per la pandèmia, dins l’aula i a distància de forma telemàtica.

De cara al proper curs, l’Escola Municipal de Música d’Olot ofereix la possibilitat de començar,  a partir de l’edat de 3 anys fins adults, a iniciar-se, millorar o professionalitzar-se en el món de la música, independentment del seu nivell inicial. Des d’una sensibilització musical, passant per l’aprenentatge llenguatge musical, el cant coral i aprendre a tocar un  instrument podent triar  unes 15 especialitats diferents, permetrà adquirir uns coneixements musicals i culturals amb els que podran aprendre i gaudir de la música individualment i en grup. La música en grup és essencial i divertida a la vegada i és on s’uneixen i comparteixen aquests coneixement. Per això, l’Escola compta amb diversos conjunts instrumentals i corals que fan la funció d’unir aquestes expectatives.

La preinscripció per a l’Escola Municipal de Música tindrà lloc de l’ 11 al 21 de maig.

Per sol·licitar cita prèvia i més informació cal trucar a l’Escola Municipal de Música  al 972 27 00 44 de dilluns a divendres de 15:00h a 21:00h.

MESURES COVID: És obligatori l’ús mascareta i complir les normes de seguretat establertes  de distància i d’higiene.