Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Intercanvi de flauta travessera

El passat 2 d’abril es va celebrar a l’Atlàntida de Vic el concert que cloïa l’intercanvi de les classes de flauta del Conservatori de Vic i l’Escola Municipal de Música d’Olot. Aquest va consistir en dues jornades d’assajos per preparar el programa del concert, on es van poder sentir petits grups de cambra d’entre 5 i 8 flautistes amb un repertori variat, format per peces originals del període barroc i adaptacions de peces d’altres estils. A part d’haver pogut treballar a fons amb les diverses formacions, l’experiència va servir per posar en contacte alumnes de dos àmbits diferents i així unir esforços en aquest projecte comú.

A continuació, podeu veure el vídeo de l'intercanvi: