Festa de Sant Francesc 2022

El dia 9 d'octubre els Ministrers de l'Escola de Música d'Olot van fer la primera actuació del curs 2022-2023 a les festes del barri de Sant Francesc.

Amb la seva música van acompanyar els gegants del barri, en Pere i la Glòria, i la nova gegantessa construïda per l'Amat Solanillas, batejada amb el nom de Violant.

La cercavila va començar al Carrer Grederes i, passant per tots els carrers del barri, va acabar a la Plaça de Sant Francesc. Davant la residència Edat3 es va fer una parada per fer ballar els gegants i els Ministrers van interpretar diverses peces davant els residents, que van agrair molt poder escoltar música en directe.