Preinscripcions pel curs 2024-2025

Alumnes nous:

• Període: del 13 de maig al 31 de maig.
  • Enllaç a Preinscripció
  • Podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

ATENCIÓ: Les noves preinscripcions realitzades fora de termini (a partir de l'1 de juny) es prioritzaran per ordre d’arribada sense tenir en compte les puntuacions dels barems.

Alumnes actuals (Reserva de plaça):

• Període: del 8 d'abril al 10 de maig.
  • Reserva de plaça des del vostre compte de la Intranet Gwido

Normativa de matriculació (alumnes nous i actuals): Enllaç a normativa

Dia internacional del dol perinatal

Commemoració del Dia Internacional per la visibilització de la mort gestacional i perinatal

Un grup de famílies han organitzat un acte de commemoració d’aquesta diada que tindrà lloc aquest dissabte 15 d’octubre a les 17h al cementiri d’Olot.

Cada 15 d'octubre es commemora el Dia Internacional per a la visibilització de la mort gestacional i perinatal. Aquest any Olot se suma a aquesta commemoració amb un acte que tindrà lloc aquest dissabte a la tarda al cementiri municipal.

La trobada es realitzarà a l’espai inaugurat l’any passat i que compta amb una obra de l’escultora Anna Manel.la. Es tracta de la zona formada amb un paviment de greda volcànica i un mur de formigó on es pot llegir ‘Som pols d’estrelles’.

Vol ser l’espai de record i suport per a les famílies, acompanyant-los en el dolor de l’experiència viscuda així com per visualitzar una realitat molt sovint invisibilitzada a la societat. Un grup de famílies impulsa aquesta commemoració que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Olot i que consistirà en parlaments i en l’ofrena de flors per part de totes les persones que vulguin participar-hi.

L’Escola Municipal de Música d’Olot prendrà part de l’acte amb la interpretació de diferents peces. Es tracta d'un acte obert a tothom, que inclou la participació dels més petits. Des de l’organització es convida a totes les famílies que portin una ofrena floral. L’objectiu és visibilitzar la pèrdua i acompanyar les famílies per tal que no se sentin soles i acompanyar-les en tot el que necessitin durant aquest període de dol

Algunes fotografies de l'acte...