Preinscripcions pel curs 2024-2025

Alumnes nous:

• Període: del 13 de maig al 31 de maig.
  • Enllaç a Preinscripció
  • Podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

ATENCIÓ: Les noves preinscripcions realitzades fora de termini (a partir de l'1 de juny) es prioritzaran per ordre d’arribada sense tenir en compte les puntuacions dels barems.

Alumnes actuals (Reserva de plaça):

• Període: del 8 d'abril al 10 de maig.
  • Reserva de plaça des del vostre compte de la Intranet Gwido

Normativa de matriculació (alumnes nous i actuals): Enllaç a normativa

Concert de Nadal

Un any més, l’Escola Municipal de Música d’Olot ha tornat a celebrar l’arribada de les festivitats de Nadal amb actuacions a l’aire lliure en un format original, itinerant, participatiu i divertit.

Fins a l’any 2020, els grups instrumentals i corals de nivell elemental i mitjà de l’Escola de Música oferien un concert de Nadal on es podia escoltar una peça del repertori de cadascun dels grups. L’actuació acostumava a finalitzar amb una cançó conjunta, interpretada per tots els alumnes i amb l’acompanyament musical de l’orquestra de l’escola.

Ara, des del 2021, l’escola organitza una celebració diferent amb la voluntat de donar a conèixer la tasca i objectius de l’escola cap a la ciutadania. Per això, durant aquesta tarda de divendres, 16 de desembre de 2022, els diferents grups instrumentals i corals del centre han ofert un conjunt d’actuacions a diferents emplaçaments del Nucli Antic i centre de la ciutat. Petits concerts que han aplegat a centenars de persones i que han arrancat els aplaudiments dels assistents.

En total, hi han participat 90 alumnes de diverses edats distribuïts en 14 grups, des de tres quarts de sis de la tarda i fins a les vuit del vespre oferint concerts paral·lels. Els alumnes han pogut actuar al Firal - davant del Teatre Principal – a la plaça Rector Ferrer, a les escales de Sant Esteve, al carrer Sant Rafel, a la plaça Hospital davant del Mercat d’Olot i al Passeig del Mig.

(Font: Web Ajuntament d'Olot)