Concert de Nadal

Un any més, l’Escola Municipal de Música d’Olot ha tornat a celebrar l’arribada de les festivitats de Nadal amb actuacions a l’aire lliure en un format original, itinerant, participatiu i divertit.

Fins a l’any 2020, els grups instrumentals i corals de nivell elemental i mitjà de l’Escola de Música oferien un concert de Nadal on es podia escoltar una peça del repertori de cadascun dels grups. L’actuació acostumava a finalitzar amb una cançó conjunta, interpretada per tots els alumnes i amb l’acompanyament musical de l’orquestra de l’escola.

Ara, des del 2021, l’escola organitza una celebració diferent amb la voluntat de donar a conèixer la tasca i objectius de l’escola cap a la ciutadania. Per això, durant aquesta tarda de divendres, 16 de desembre de 2022, els diferents grups instrumentals i corals del centre han ofert un conjunt d’actuacions a diferents emplaçaments del Nucli Antic i centre de la ciutat. Petits concerts que han aplegat a centenars de persones i que han arrancat els aplaudiments dels assistents.

En total, hi han participat 90 alumnes de diverses edats distribuïts en 14 grups, des de tres quarts de sis de la tarda i fins a les vuit del vespre oferint concerts paral·lels. Els alumnes han pogut actuar al Firal - davant del Teatre Principal – a la plaça Rector Ferrer, a les escales de Sant Esteve, al carrer Sant Rafel, a la plaça Hospital davant del Mercat d’Olot i al Passeig del Mig.

(Font: Web Ajuntament d'Olot)