Els Ministrers amb Carlos Núñez

El passat 7 de gener la Cobla de Ministrers de l'Escola Municipal de Música d'Olot van actuar al concert que va oferir Carlos Nuñez a l'Auditori de Girona.

El prestigiós gaiter va voler comptar amb la col·laboració de 22 alumnes de l'escola per dedicar una part del concert a la música tradicional catalana. D'aquesta manera van interpretar una Suite de peces tradicionals catalanes que va voler ser un homenatge al Festival Cornamusam d'Olot. Entre les peces interpretades es va poder escoltar el Ball de la Cabreta i les cançó Muntanyes del Canigó, que cada any és interpretada com a Toc d'Inici del festival. A la part final del concert els Ministrers van tornar a actuar acompanyant Carlos Nuñez en les peces més emblemàtiques del seu repertori.