Programa BÀSIC
Informació del programa

ACCÉS

Els estudis d'Iniciació estan destinats a alumnes de 6, 7 i 8 anys d'edat.

Es pot accedir al primer curs (Música 1) d'aquest programa si l'alumne/a ha cursat el programa de Sensibilització a la nostra escola o bé no ha cursat mai estudis de música. Pels alumnes d'aquest segon cas, s'obre una nova línia sempre i quan hi hagi suficient demanda.

Es pot accedir al segon curs (Música 2) d'aquest programa si s'ha superat Música 1 o bé realitzant una prova de nivell, en el cas que l'alumne/a provingui d'una altra escola.

Es pot accedir al tercer curs (Música 3) d'aquest programa si s'ha superat Música 2 o bé realitzant una prova de nivell, en el cas que l'alumne/a provingui d'una altra escola.

DURADA

El programa bàsic s'estructura en tres cursos: Música 1, Música 2 i Música 3

ASSIGNATURES

PRIMER CURS

- Música. Dues sessions lectives, una de 60 minuts i l'altra de 30 minuts, en classes col·lectives. Dins aquesta assignatura es treballen continguts de llenguatge musical i cant coral. La part de cant coral és obligatòria.

- Instrument. Sessió lectiva de 30 minuts setmanals en classes individuals.

SEGON CURS

- Música. Dues sessions lectives, una de 60 minuts i l'altra de 30 minuts, en classes col·lectives. Dins aquesta assignatura es treballen continguts de llenguatge musical i cant coral. La part de cant coral és obligatòria.

Instrument. Sessió lectiva de 30 minuts setmanals en classes individuals.

TERCER CURS

Instrument. Sessió lectiva de 30 minuts setmanals en classes individuals.

- Conjunt instrumental. Sessió lectiva de 60 minuts setmanals en classes col·lectives. Aquesta assignatura és optativa i es cursa per recomanació del professor d'instrument.

OBSERVACIONS

- Els grups han de tenir una ràtio mínima per tal de poder-se fer.