Préstec d'instruments
Funcionament

NORMATIVA

L'Escola Municipal de Música d'Olot disposa d'un banc d'instruments per tal que els alumnes que s'inicien amb l'instrument, especialment l'alumnat de 6 i 7 anys que cursen Música 1, puguin disposar d'un instrument per treballar a casa i seguir correctament les classes.

Per tal de poder optar a aquest servei cal tenir present les següents condicions:

1. Per accedir al servei de préstec d’instruments cal ser alumne de l'escola, tenir la condició de soci de l’AFA i estar al dia del pagament de les quotes de l’associació.

2. Aquest servei va destinat als alumnes de primer any d’instrument, amb preferència de l’alumnat de Música 1, i que no tenen instrument propi. Tanmateix, es podrà fer una pròrroga per un segon any sempre i quan no hi hagi alumnes de nivell inferior que necessitin aquell instrument, i amb un màxim de dos cursos.

3. En el cas d’instruments, que per les seves característiques tenen més d'una mida, com per exemple els instruments de corda, es valorarà cada cas.

4. L’EMMO es reserva el dret de reclamar en qualsevol moment l’instrument si hi ha necessitat per part de l’escola, per comprovar-ne l'estat de conservació, o bé si se'n detecta un mal ús.

5. En cas de deteriorament, mal ús o accident la família es farà càrrec de la despesa de la reparació, que caldrà que sigui efectuada per un tècnic especialista.

6. El manteniment de l'instrument (canyes, cordes, ajustaments, etc.) anirà a càrrec de la família.

7. En cas de robatori, pèrdua o que l’instrument tingui danys irreparables, l’alumne pagarà el 100% del valor de l’instrument.

PROCEDIMENT

1. Període de préstec: De setembre a juny. Caldrà retornar tots els instruments a l'escola durant el mes de juny. Qui requereixi tenir l’instrument durant l’estiu haurà de fer una pròrroga expressa per aquest temps i aquest s’haurà de retornar durant la primera setmana de setembre.

2. Quan s'entregui l'instrument caldrà que el professor responsable ho comuniqui a secretaria dient el nom de l'alumne i el codi d'inventari d'aquell instrument.

3. Cada vegada que es retorni un instrument el professor responsable el revisarà i, si detecta qualsevol desperfecte, emetrà un informe i ho comunicarà a l'equip directiu. Una vegada efectuada la revisió de l'instrument per part del professor responsable, si l'instrument es retorna en bones condicions, es generarà el document de baixa del préstec.

4. Des de secretaria es generaran els documents de préstec d'instrument (d'alta, de baixa o de pròrroga), que caldrà que firmin les famílies, on hi constarà les dades de l'interessat i l'instrument que se li assigna o es retorna.

5. El secretari acadèmic realitzarà les pertinents modificacions a la fitxa personal del Gwido de l'alumne.

Aquest lloc web utilitza galetes per a millorar l'experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.
Més informació Acceptar Rebutjar