Reconeixement dels estudis de Música
Curs 2023 - 2024

Per sol·licitar el reconeixement dels estudis de música heu d’omplir una instància (veure documents al final de la pàgina) amb les dades de l’alumne, el centre on cursa els estudis de règim general (ESO o BATXILLERAT) i el curs que realitza en aquest centre i entregar-la a la secretaria de l’escola de música.

Llavors, cal que ompliu la sol·licitud EMU1 i lliurar-la al vostre centre d'educació secundària o batxillerat.

El codi de centre de l'Escola Municipal de Música d'Olot que es demana en la sol·licitud EMU1 és: 17005297

Simultaneïtat d'estudis d'ESO o Batxillerat amb els estudis de música.

Curs 2023 - 2024

L'alumnat que cursa ESO o batxillerat i estudis de música en una escola de música autoritzada, com la nostra, pot sol·licitar el reconeixement de les matèries que es detallen a continuació:

ESO Si es cursen entre 3 i 4 hores Si es cursen 4 hores o més

Reducció

Màxima

- Matèries optatives de 1r. a 3r.

Una matèria optativa específica de 4t.(Màxim de 3 hores) (*)

- Matèries optatives de 1r. a 3r.

- Una matèria optativa específica de 4t. (Màxim de 3 hores) (*)

- Música ( matèria comuna de 1r a 3r. )

(*) No es poden reconèixer les matèries de Cultura i Valors Ètics i de Religió, el treball de Síntesi de Primer a Tercer ni el Projecte de Recerca de quart curs.

No es poden reconèixer ni el treball de síntesi de primer, segon i tercer ni el projecte de recerca de quart.

Les hores d'atenció educativa alternativa a la religió es consideren dins del còmput global d'hores de les matèries optatives.

Batxillerat Si es cursen 4 hores o més
Reducció màxima - 1r de Batxillerat: 6 hores de franja d'específiques del curs
- 2n de batxillerat: 4 hores de franja d'específiques del curs

Requisits pel Batxillerat: Haver superat la prova d'accés al Grau Professional de música en un conservatori. Estar cursant estudis musicals en una escola de música autoritzada que incloguin, com a mínim, llenguatge musical o harmonia, instrument i pràctica instrumental en grup.