Matricula't
Tota la informació que necessites per a matricular-te

A continuació hi ha tota la informació que cal per tal de formalitzar la matrícula. Encara que durant el curs hi ha uns plaços establerts per a realitzar la matriculació dels alumnes (convocatòries de juny i setembre), també és possible de matricular-te durant tot el curs.

Per informar-te del què es fa a l'escola, pots llegir l'apartat d'Oferta formativa del menú "L'escola". En aquest apartat podràs consultar el quadre general amb tots els plans formatius que ofereix l'escola i obtenir informació detallada de cada pla o itinerari formatiu que més s'adequi a les teves necessitats.

1. SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

Pots omplir el formulari SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ per tal de fer-nos arribar les teves dades (Formulari actiu només en determinats periodes del curs). Si no hi ha cap formulari actiu podeu trucar directament al 972 270 044 i us donarem la informació oportuna.

2. INFORMACIÓ DELS PREUS

A continuació et podràs descarregar la normativa i el llistat de preus de tots els plans formatius i assignatures que ofereix l'escola.

Cal tenir en compte que els preus varien en funció de diferents criteris.

3. INFORMACIÓ DELS HORARIS

Per últim, si vols tenir informació dels diferents horaris de les assignatures, et pots descarregar els següents arxius. En aquests arxius podràs veure tots els horaris de les assignatures de llenguatge musical/teòriques i dels grups instrumentals, així com els horaris dels diferents cursos d'aula oberta.

4. NORMATIVA DE MATRICULACIÓ

Accedeix a la Normativa de matriculació per consultar el procediment que se segeix per confeccionar els horaris de matriculació de juny, els criteris d'assignació de places i el procediment de matriculació durant el setembre i al llarg del curs.

5. DOCUMENTACIÓ

Per tal de formalitzar la matrícula, cal dur la següent documentació:

- DNI de l'alumne/a.
- DNI dels pares / tutors en el cas que l'alumne sigui menor d'edat.
- Targeta sanitària de l'alumne/a.
- Targeta de família nombrosa o monoparental (si és el cas).
- Número de compte IBAN per tal de domiciliar la matrícula i les mensualitats.

Un cop escollits els horaris caldrà signar el full de matrícula, el manament SEPA i el full de protecció de dates/drets d'imatge.

Un cop signada tota la documentació, s'entén que s'ha formalitzat la matrícula i l'alumne/a es considera matriculat a tots els efectes a l'Escola Municipal de Música d'Olot.