Preinscripcions a l'Escola Municipal de Música d'Olot

L’Escola Municipal de Música d’Olot Xavier Montsalvatge obre el període de preinscripcions per al curs 2022-2023 per a l’alumnat de nova incorporació al centre.

Període de preinscripcions: del 9 al 27 de maig

Cartell preinscripcions curs 2022-2023De cara al proper curs, l’Escola Municipal de Música d’Olot ofereix la possibilitat d’iniciar-se, millorar o professionalitzar-se en el món musical a partir de 3 anys i fins adults, independentment del seu nivell inicial. Des de la potenciació de la sensibilització musical, passant per l’aprenentatge llenguatge musical, el cant coral o aprendre a tocar un instrument; els alumnes poden escollir entre 15 especialitats diferents i aprendre coneixements musicals individualment o en grup.

En aquest àmbit, l’Escola compta amb diversos conjunts instrumentals i corals que permeten difondre els beneficis de la música grupal.

L’Escola Municipal de Música -que compta actualment amb 300 alumnes – disposa de la plataforma educativa Aulavirtualmusica, ha estat una eina que s’ha mostrat indispensable per poder mantenir la formació dels estudiants de música del centre a distància i de forma telemàtica; durant el confinament i mesures de distanciament social per la pandèmia COVID-19. En detall, la plataforma és una eina pedagògica innovadora pel seu suport digital i interactiu, que permet aprendre el llenguatge musical de forma molt més eficaç i amena.

Per formalitzar la preinscripció és necessari sol·licitar cita prèvia al 972 27 00 44 de dilluns a divendres de 15 a 21 h. També podeu consultar més informació a través del seu web www.escolademusica.olot.cat.