Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Horaris de Matriculació pel Curs 2024 - 2025

(Data prevista de publicació: 4/06/2024)

(Data prevista de publicació: 4/06/2024)

Documentació necessària per alumnes nous: Fotocòpia del DNI de l'alumne i dels pares. | Fotocòpia de la targeta sanitària de l'alumne. | Ordre de domiciliació bancària. | Fotocòpia de la targeta de família nombrosa o monoparental, si és el cas.

Preinscripcions de setembre pel curs 2024-2025

• Període: A partir de l'1 de juliol ja es pot fer la preinscripció telemàtica
  • Enllaç a Preinscripció
  • A partir de l'1 de setembre podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada i formalitzar la matrícula trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

Premis Jordi Pujiula 2022

Els alumnes de la Camerata participen en l'acte d'entrega dels premis Jordi Pujiula.

Aquest pròxim dissabte, dia 22 d'octubre a les 18.00 h, tindrà lloc a la Sala el Torin d'Olot l'entrega dels premis Jordi Pujiula 2022 on hi participaran els alumnes de la Camerata de l'escola interpretant diverses peces durant l'acte.