Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Preinscripcions fora de termini pel curs 2023-2024

Alumnes nous (fora de termini):

• Període: de l'1 al 9 de juny
  • Enllaç a Preinscripció
  • Una vegada feta la preinscripció telemàtica, cal trucar al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30) per concretar l'horari de matriculació.

ATENCIÓ: Les noves preinscripcions realitzades fora de termini (a partir de l'1 de juny) es prioritzaran per ordre d’arribada sense tenir en compte les puntuacions dels barems.

Normativa de matriculació (alumnes nous i actuals): Enllaç a normativa

Horaris de Matriculació pel Curs 2023 - 2024

(Data prevista de publicació: 19/05/2023)

(Data prevista de publicació: 02/06/2023)

Documentació necessària per alumnes nous: Fotocòpia del DNI de l'alumne i dels pares. | Fotocòpia de la targeta sanitària de l'alumne. | Ordre de domiciliació bancària.

Recitals de primavera

Els dies 28, 29 i 30 de març tindran lloc els recitals de primavera on els alumnes de l'escola podran interpretar algunes de les peces que han treballat durant aquest segon trimestre de curs.

Recordem també que el divendres 31 de març hi haurà dos concerts de grups instrumentals i corals, així com l'assaig obert dirigit als alumnes de Música P5 i les seves famílies, que en aquesta ocasió podran veure una de les nostres formacions d'instruments de vent.