XIX Flautada 2023

El passat dissabte 18 de març els alumnes de flauta de l'escola van participar en la XIX Flautada de les comarques gironines, que es va celebrar al Teatre Jardí de Figueres.

Després d'una aturada de quatre anys (l'anterior es va celebrar el 2019) s'ha pogut reprendre una activitat que agrada molt a l'alumnat, ja que, a part de poder tocar en un concert multitudinari on treballen vàries peces en diferents formats, poden conèixer altres flautistes de les diferents escoles que hi participen. L'activitat va implicar una gran part dels alumnes de l'escola (11 participants). La trobada, a més a més, serveix per posar en contacte els professors de diverses escoles, cosa que afavoreix l'intercanvi pedagògic i propicia futures col·laboracions.