Preinscripcions pel curs 2024-2025

Alumnes nous:

• Període: del 13 de maig al 31 de maig.
  • Enllaç a Preinscripció
  • Podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

ATENCIÓ: Les noves preinscripcions realitzades fora de termini (a partir de l'1 de juny) es prioritzaran per ordre d’arribada sense tenir en compte les puntuacions dels barems.

Alumnes actuals (Reserva de plaça):

• Període: del 8 d'abril al 10 de maig.
  • Reserva de plaça des del vostre compte de la Intranet Gwido

Normativa de matriculació (alumnes nous i actuals): Enllaç a normativa

Els Ministrers a Tarragona

El passat diumenge 24 de setembre els Ministrers de l'Escola de Música van participar a la Trobada de Bandes de Cornamusa de Tarragona en el marc de les Festes de Santa Tecla. La trobada va comptar amb un total de 10 bandes vingudes de Galícia, Portugal, Astúries, Aragó i Catalunya.
Els actes van començar amb una recepció oficial a l'Ajuntament de Tarragona i seguidament es va fer una cercavila des de la plaça de la Font a la Rambla Nova, on es va oferir un concert. El públic assistent va poder escoltar diferents tipus de cornamusa: el sac de gemecs, la gaita de boto, la gaita gallega i l'asturiana, que van interpretar el repertori tradicional de cada regió.
Al migdia es va fer un dinar de germanor al Santuari de Loreto organitzat per Sons de la Cossetània, la colla amfitriona, i a la tarda es va fer una cercavila fins a la plaça de la catedral on es tornà a oferir un concert.
La trobada va ser una experiència molt intensa i motivadora pels alumnes de l'Escola Muncipal de Música, que van tornar a Olot amb moltes ganes de seguir tocant i millorant el grup de Ministrers.