Tota la informació del Gwido disponible al teu dispositiu mòbil :

Preinscripcions de setembre pel curs 2026-2027

  • Període: Del 29 de juny fins el 30 de setembre (Telemàticament).
  • Enllaç a Preinscripció
  • A partir de l'1 de setembre podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada i formalitzar la matrícula trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

Horaris de Matriculació pel Curs 2026 - 2027

Alumnes actuals

(Data de publicació: 25/05/2026)

Alumnes nova incorporació

(Data de publicació: 01/06/2026)

La formalització de la matrícula es pot fer presencialment o telefònicament.
Si opteu per fer-ho telefònicament cal que ens ho comuniqueu prèviament.

Documentació necessària per alumnes nous: Fotocòpia del DNI de l'alumne i dels pares. | Fotocòpia de la targeta sanitària de l'alumne. | Fotocòpia de la targeta de família nombrosa o monoparental, si és el cas.

Horaris i preus pel curs 2026-2027

Podeu consultar els horaris de les assignatures de grup i els preus pel pròxim curs anant al menú Matricula't o bé accedint directament als següents enllaços:


Els Ministrers a Tarragona


El passat diumenge 24 de setembre els Ministrers de l'Escola de Música van participar a la Trobada de Bandes de Cornamusa de Tarragona en el marc de les Festes de Santa Tecla. La trobada va comptar amb un total de 10 bandes vingudes de Galícia, Portugal, Astúries, Aragó i Catalunya.
Els actes van començar amb una recepció oficial a l'Ajuntament de Tarragona i seguidament es va fer una cercavila des de la plaça de la Font a la Rambla Nova, on es va oferir un concert. El públic assistent va poder escoltar diferents tipus de cornamusa: el sac de gemecs, la gaita de boto, la gaita gallega i l'asturiana, que van interpretar el repertori tradicional de cada regió.
Al migdia es va fer un dinar de germanor al Santuari de Loreto organitzat per Sons de la Cossetània, la colla amfitriona, i a la tarda es va fer una cercavila fins a la plaça de la catedral on es tornà a oferir un concert.
La trobada va ser una experiència molt intensa i motivadora pels alumnes de l'Escola Muncipal de Música, que van tornar a Olot amb moltes ganes de seguir tocant i millorant el grup de Ministrers.

Aquest lloc web utilitza galetes per a millorar l'experiència d'usuari. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús.
Més informació Acceptar Rebutjar