Horaris de Matriculació pel Curs 2024 - 2025

Alumnes actuals

(Data prevista de publicació: 4/06/2024)

Alumnes nova incorporació

(Data prevista de publicació: 4/06/2024)

La formalització de la matrícula es pot fer presencialment o telefònicament.
Si opteu per fer-ho telefònicament cal que ens ho comuniqueu prèviament.

Documentació necessària per alumnes nous: Fotocòpia del DNI de l'alumne i dels pares. | Fotocòpia de la targeta sanitària de l'alumne. | Ordre de domiciliació bancària. | Fotocòpia de la targeta de família nombrosa o monoparental, si és el cas.

Preinscripcions de setembre pel curs 2024-2025

• Període: A partir de l'1 de juliol ja es pot fer la preinscripció telemàtica
  • Enllaç a Preinscripció
  • A partir de l'1 de setembre podeu sol·licitar cita prèvia per obtenir informació personalitzada i formalitzar la matrícula trucant al 972 27 00 44 (de 15.00 a 20.30).

Eleccions al Consell Escolar

Atenció! Pares, Mares i Alumnes/as

El proper divendres dia 14 de desembre, de 17.30 a 19.00 h.,  podreu escollir els vostres representants al Consell Escolar de l'Escola de Música.

VOTA !

Entre tots i totes millorem dia a dia l'escola !