contacte

L’AFA (Associació de famílies d'alumnes) està representada al Consell Escolar i coopera amb l’Escola i amb els professors per tal que hi hagi una coherència educativa entre les famílies amb fills i filles que segueixin estudis musicals i l’Escola.
L’ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA D’OLOT és una associació autònoma que es regeix amb els seus propis estatuts, que representa als pares i mares de fills i filles que cursen estudis a l’Escola Municipal de Música d’Olot.
Si voleu posar-vos en contacte amb els membres de l'AFA, podeu fer-ho mitjançant aquest formulari:

Cal introduïr un nom.

Cal introduïr una adreça de correu electrònic.

Invalid Input

Escriu el missatge.