Música de cambra

Informació de l'assignatura

L'assignatura de música de cambra s'ofereix en dues modalitats:

• Música de cambra de 30 minuts. Pensada especialment per a pianistes del pla formatiu d'Aprofundiment.
  • Música de cambra de 60 minuts. Oberta de tots els instruments però amb certs condicionants.

Cambra d'aprofundiment

Durada de l'assignatura: 30 minuts setmanals.

En aquesta formació de cambra s'hi poden inscriure, principalment, alumnes del programa formatiu d'Aprofundiment de l'especialitat de piano.

S'hi poden inscriure alumnes d'altres especialitats però sempre que dins la formació hi hagi un alumne de piano. S'acceptarà la sol·licitud del grup de cambra sempre que la confecció instrumental del grup sigui viable musicalment.

Serà el professorat qui proposarà els alumnes que poden inscriure's i la composició de cada grup de cambra.

Serà l'equip directiu qui proposarà l'horari de l'assignatura.

Cambra de Nivell avançat i Música a Mida

Durada de l'assignatura: 60 minuts setmanals.

En aquesta formació de cambra s'hi poden inscriure, principalment, alumnes dels plans formatius d'avançat i música a mida de qualsevol especialitat instrumental. S'acceptarà la sol·licitud del grup de cambra sempre que la confecció instrumental del grup sigui viable musicalment (Per exemple, quartet de corda, trio amb piano...).

A l'hora de valorar o acceptar la sol·licitud de formació del grup de cambra es tindrà en compte si l'esmentada formació de cambra hi participa o no un alumne de l'especialitat de piano.

Els alumnes inscrits en l'assignatura de música de cambra han d'assistir també en un grup instrumental, en el cas que aquest s'ofereixi per a l'especialitat.

Serà el propi alumnat qui proposarà els integrants de la formació del grup de música de cambra.

Els horaris d'aquesta assignatura estan restringits a les primeres hores de la tarda (entre 15.00 i 17.00) o bé les darreres hores (entre 20.00 i 21.00). S'acceptaran altres horaris en funció de la disponibilitat de professorat.

Serà l'equip directiu el responsable d'acceptar o denegar la sol·licitud de formació del grup de cambra així com d'assignar l'horari definitiu.