Programa AULA OBERTA
Informació del programa

QUÈ ÉS L'AULA OBERTA

L'aula oberta consisteix en una sèrie de cursos i tallers, en classes de grup, destinats a persones de totes les edats que volen introduir-se i conèixer la música a partir d'àrees específiques i que no volen dedicar el temps que es requereix en els estudis musicals dels programes generals que ofereix l'escola.

DURADA

Els cursos i tallers de l'Aula oberta no tenen una durada concreta i s'especificarà en cada cas.

OFERTA DE CURSOS I TALLERS (Curs actual)

- Conjunt Coral. Dedicació: 40 minuts setmanals. Durada: Curs complet.

- Conjunt Instrumental. Dedicació: 60 minuts setmanals. Durada: Curs complet.

- Coral d'adults. Dedicació: 60 minuts setmanals. Durada: Curs complet.

- Escoltem música. Dedicació: 60 minuts setmanals. Durada: Curs complet. (Mínim 5 persones per formar el grup)

* Pel que fa als grups instrumentals i corals l'oferta s'estudiarà en cada cas segons el nivell de l'alumne que ho sol·liciti.